2016. nov 25.

Intro

írta: FixedXHungary
Intro

Avagy kiezésmitakar?!

Öööö..., először is köszi, hogy itt vagy és még nagyobb köszi, ha el is olvasod, sőt mi több követed majd ezt a blogot. Egy ilyen blog írása már régóta foglalkoztat, de leginkább most gondolom úgy, hogy amit lenyomtam az elmúlt években, az talán sokak számára lehet érdekes, jobb esetben motiváció (ha utóbbi csak egy embernél is összejön, már megérte írni róla).

Egy 36 éves édesapa, férj és dolgozó ember vagyok, kábé olyan, mint Te, vagy a Te férjed/feleséged/párod/barátod/barátnőd/ismerősöd/valakid. Mindezek mellett  rabja vagyok a kerékpározásnak és a kerékpársportnak, de nem úgy, hogy le se jövök a TV-ről, ha megy a Tour de France, azt valahogy nem tudom fél óránál tovább nézni. Mozogni viszont szeretek, sőt igénylem és ma már ott tartok, hogy hiányzik, ha nincs rendszeres mozgás.

Ebben a blogban azt fogom leírni, hogyan jutottam el odáig, hogy megállás nélkül áttekerjek az országon egy olyan bringával, amit épeszű ember nehogy arra, de eleve semmire nem használna, illetve hogyan lettem Ironman teljesen hétköznapi, családos, dolgozó emberként.

Le fogom írni többek között azt, hogy mennyire szuper csaj a feleségem és a kislányom, aki támogatott ebben és azt is, hogy egy Ironman bizony komoly cucc, annak csak úgy nem lehet nekimenni. Le fogom írni azt, hogy mennyire jó dolog edzővel dolgozni és mennyire nagy élmény tud lenni a hétköznapokban is megfogadni a tanácsaikat. 

Fogok írni kedvvel való edzésről, meg arról is, amikor minden mást, csak azt ne. Írok még arról is, amikor az apró sikerélmények miatt át tudnál menni a téglafalon. Meg arról is, amikor megviccel az élet és keményebb a fal, mint gondolnád.

Nem lesz viszont rendezett tematika, inkább írok külön dolgokról, élményekről, mint egymásra épülő fejezetkről, hiszen nem vagyok én George RR Martin, én ahhoz nem értek :-) Persze lesz szó edzésről, sőt nagyrészt erről lesz szó, meg arról, hogyan építettem be az életembe a heti 6 nap edzést és hogyan értem célba az út végén.

Szóval ez egy ilyen blog lesz, ami inkább élmények gyűjteménye, mint sem okoskodás, hogy mit és hogyan kéne csinálj! Ahhoz nekem semmi közöm. 

Szóval ez egy ilyen blog lesz.

Köszi!

BZ

0000.jpg

Szólj hozzá

személyi edzés rekord ironman felkészülés labor edzes edzesterv tiratlon teljesítmény diagnosztika edzővel edzeni